środa, 15 lipca 2020

14 lipca w Mamuciej Dolinie

UWAGA RAPORTY MISTRZOWSKIE!

RPGi dzień rozpoczęły aktywnie. Dołączając do innych korpusów brali udział w Arrowballu i Juggerze. Po obiedzie nadszedł czas  kampanii. Spotkanie z Karminami zaowocowało poznaniem ich dowódców, zwyczajów, a także samej Bogini. Gniew barona zainicjował zbrojny wymarsz. Herosi, zaplanowali atak i rozpoczęli natarcie.

Nocna Straż swój dzień rozpoczęła od treningu szermierki i łucznictwa. Na pierwszą z misji udali się tuż po obiedzie. Ich zadaniem było zdjąć urok z Lorda Dowódcy i uratować jego duszę. Wieczorem po raz kolejny przystąpili do obrony swojego dowódcy i walczyli z nieczystymi siłami w Puszczy.

Wędrowcy dziś zmierzyli się w sportowych rozgrywkach w Juggera i Quidditcha, a także Arrowballa. Szukali też runicznych ziaren chaosu, które zły mag Ancymon zasiał w osadzie, próbując dostać się do ich rzeczywistości. Wieczorem uczyli się zdobywać zamki z księżniczkami (starty: dwie księżniczki Lale), by być gotowym na odbicie Kłamliwiny z rąk złego Ancymona.

Collegium Magicum dostało misje z Departamentu Magicznych Gier i Sportów i rozegrało międzyszkolne rozgrywki w Juggera, Arrowaballa i Quidditcha. Walka była zacięta. Adepci ćwiczyli swe umiejętności szermiercze, nawet w walce z Mistrzami nie było im równych. Wieczorem odbyły się  Szachy Czarodziejów, rada oraz magiczne kino Harrego.

Rano zwiadowcy odbyli wędrówkę po świecie wyobraźni podczas warsztatów z opowiadania opowieści. Po obiedzie zgłębiali tejemnice run nordyckich. Wieczorem starli się w lesie z oddziałem rabusiów Folgara odpierając ich atak.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamucia Dolina - zakończenie

 Zbliżamy się do końca szóstego turnusu. To także koniec wakacji ... Ostatnie dwa dni to podsumowania, mamy zwycięzców w wydarzeniach tj.: P...