RPGi dzień rozpoczęły aktywnie. Dołączając do innych korpusów brali udział w Arrowballu i Juggerze. Po obiedzie nadszedł czas kampanii. Spotkanie z Karminami zaowocowało poznaniem ich dowódców, zwyczajów, a także samej Bogini. Gniew barona zainicjował zbrojny wymarsz. Herosi, zaplanowali atak i rozpoczęli natarcie.
Wędrowcy dziś zmierzyli się w sportowych rozgrywkach w Juggera i Quidditcha, a także Arrowballa. Szukali też runicznych ziaren chaosu, które zły mag Ancymon zasiał w osadzie, próbując dostać się do ich rzeczywistości. Wieczorem uczyli się zdobywać zamki z księżniczkami (starty: dwie księżniczki Lale), by być gotowym na odbicie Kłamliwiny z rąk złego Ancymona.
Rano zwiadowcy odbyli wędrówkę po świecie wyobraźni podczas warsztatów z opowiadania opowieści. Po obiedzie zgłębiali tejemnice run nordyckich. Wieczorem starli się w lesie z oddziałem rabusiów Folgara odpierając ich atak.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz