Antykwariusze Opowieści rano ruszyli na dwór Króla Artura, by spróbować walki w formacjach i zdobywać chwałę. Ćwiczyli też umiejętność władania mieczem i tarczą. Po obiedzie ruszyli na Arenę Gier Planszowych, podczas której odbyły się rozgrywki w Munchkina, karcianki i ćwiczenie storytellingowe. Wieczorem napisali wspólnie scenariusz na jutrzejszy pokaz talentów. Będzie się działo!
Larpowcy od rana rozpoczęli szlifowanie swoich larpów konkursowych po czym po obiedzie zagrali pierwsze larpy uczestników. Pierwszy z nich był osadzony w klimatach Młodej Polski. Kawiarnia w której odbywał się konkurs literacki „Wernisaż” gościł wielu wspaniałych gości. Po kolacji zaś wcielili się w członków gangów motocyklowych przesiadujących w barze „Beyond”. Świat wolności i szybkich motocykli okazał się ostatecznie symulacją z roku 2100 a uczestnicy stanęli przed wyborem czy wrócą do swego poprzedniego życia czy zostaną w gangu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz